Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

Εχω κέφια!!!!!




Κερνάω καψούλια !!!!

13 σχόλια:

Αλλοπαρμενο είπε...

Πιασε ενα καψουλι!!!!!!!!!! :)))))))))))))).... ο κωδικος για να στειλεις σχολιο σο μπλογκ ειναι για αναπηρους????:)))))))

votsalo είπε...

σε κερναω ανοιχτα κουμπαρομπεμπεκα!!!!!!!!

. είπε...

Εβίβα κι άσπρο πάτο που να πεθάνει ο χάρος!

votsalo είπε...

εβίβα λοιπόν και σε σενα ανασσιμια!! Καλό το τραγουδάκι?

votsalo είπε...

Μαρίααα!!!!
Δεν μπορώωωω να μπω στο δικό σου...καλά μου την εχει δώσει!!!

Αλλοπαρμενο είπε...

Αστα Κουμπαροβοτσαλακη!!!!...μεου χεις κανει αποκλεισμοο!!!:))))))))))))))))))))
αλλα...δεν θα ξαναρθεις σπιτι???...οχι Καρντου....μονο θα σε ποτισω μια παλια ρακη...σαν αυτη που μας ειχες ποτισει παλια ...που την ειχε η γιαγια σου για εντριβες!!!!....
...βλεπεις την ωρα_...ακομα δουλεια ειμαι!!:(

Αλλοπαρμενο είπε...

...9.00!!! oxi ...ayth poy leie!!!

BUTTERFLY είπε...

Που εισαι εσυ βρε κοπελια
τοσον καιρον χαμενη;
Μην ειχες παει διακοπες;
Μην εισαι ερωτευμενη;

Γυρισες τωρα και κερνας.
Ποια να 'ναι η χαρα σου;
Πες μας να μαθουμε κι εμεις
τα γειτονοπουλα σου!

. είπε...

Παλιό κι αγαπημένο το άσμα Βοτσαλάκι μου.Νά 'μουν τότε γύρω στα 12-13 νομίζω όταν πρωτοπαίχτηκε αυτή η ταινία και άκουσα το τραγούδι.Και κλάάάμα η κυρία. Πρώτος έρωτας γαρ!
'Οχι όχι ψέματα τώρα θυμήθηκα.Αμα μετρήσουμε από το νηπιαγωγείο τρίτος ήταν.Αλλά ο πρώτος εφηβικός! Ο αητός όμως, ούτε που να με...κουτσουλίσει!

Φιλί!

lila είπε...

Στο πετραδάκι πέρασα να πω μια καλησπέρα
Κι ένα χαμόγελο πλατύ μου άφησε πέρα,ως πέρα!

Πάντα κέφια να έχεις και να μας κάνεις να χαμογελάμε.

votsalo είπε...

bytterfly Ωραία μαντιναδακια εφτιαξες Διακοπες πήγα ήρθα και δεν...ερωτεύτικα δυστηχώς!!!τώρα θα μπω πιο δυναμικά!! Πολλές καλημέρες
Φιλιά

votsalo είπε...

Ανασαιμιά μου άστα μην τα ψάχνεις..με τους αετούς τρομάρα τους...Το τραγουδακι δεν πάει πολύς καιρός που το ανακάλυψα γιατί αυτή τη ταινία (μπορεί και η μόνη)δεν την είχα δει ποτέ ολόκληρη!!
Καλη σου μέρα!

votsalo είπε...

lila μου σ'ευχαριστώ που πέρασές και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!
Οπα!!

Καλημέρα!