Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008

Το πρώτο μικρό μου πετραδακι!

Καλησπέρα..
Τολμώ να ρίξω το πρώτο μου πετραδακι μέσα στη θαλασσά σας...! Έτσι για να δω πόσο μακριά θα πάει και αν η πρώτη μου βουτιά θα είναι καλή!!!!!!
Είναι η πρώτη φορά που φτιαχνω blog και αλήθεια αισθάνομαι λίγο αμήχανα και για το στήσιμο και για το κείμενο που γράφω.
Φαντάσου δεν μπορώ να βρω πως θα βάλω μουσικη , φωτογραφια αλλά που θα πάει σιγά-σιγά θα το βρώ!
Ελπιίζω πως θα είμαι ευπροσδεχτη σε ατη τη παρέα!!!!

Καλες βουτιές να έχω!

3 σχόλια:

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Καλή μου, καλές βουτιές να έχεις!

Μου θύμισες τα δικά μου πρώτα δειλά-δειλά βήματα... στην αρχή ένιωθα κάπως... ξέρεις τα παρεάκια είχαν ήδη σχηματιστεί... μα πάντα υπάρχουν "βότσαλα" που διψάνε να ανταμώσουν τα άλλα "βότσαλα" της θάλασσας και ξέρεις όλα μαζί στο τέλος πότε πλακώνουν και πότε πλακώνονται...

Καλή αρχή... και είμαι η πρώτη που αφήνω σχόλιο σε ένα νέο ιστολόγιο, οπότε εύχομαι να γίνω το δικό σου γούρι!

θα περνάω...

votsalo είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολυ για το...ποδαρικό!! Τι πιο ωραίο ξεκινημα θα έκανα όταν έχω ένα τόσο χάρουμενο γούρι!! "καναρινί"!!

Roadartist είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!
Εχεις ομορφο νικ.. :)
Καλως ορισες στη μπλογκοσυντροφια!